Uutiset | 25.01.2024 09:51
Muutoksia toimiston palveluaikoihin
”Nopea, tehokas, asiantunteva”. Tampereen kauppakamarin vientiasiakirjatiimi Reetta Heinonkoski (oikealla), Eveliina Ruonela-Vähätalo ja Sinikka-Susanne Pesonen sai huippupisteet asiakastyytyväisyyskyselyssä viime syksynä. Tiimi palvelee joustavasti asiakastarpeiden mukaan myös jatkossa.
Tampereen kauppakamarin toimiston aukiolo- ja palveluajat muuttuvat. Toimisto on avoinna 15.2. lähtien maanantaisin kello 9–12 ja muina aikoina sopimuksen mukaan. Puhelimitse ja sähköpostitse palvelemme normaalin toimistoajan mukaan.
Kun kyse on kiireellisistä, märkäleimaa vaativista tai postitettavista asiakirjavahvistuksista, toimistoon on hyvä ottaa yhteyttä ennen käyntiä joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Toimisto palvelee normaaliin tapaan puhelimitse ja sähköpostitse maanantaista perjantaihin kello 9–16.
– Palveluaikojen tarkistukset ovat tarpeen, sillä asiointi on siirtynyt nettiin ja asiakkaita käy toimistossa enää hyvin vähän. Nykyään 98,5 prosenttia asiakirjahakemuksista käsitellään sähköisesti. Tilanne on samanlainen kauppakamareissa kaikkialla Suomessa, vientiasiakirjoista vastaava hallintopäällikkö Reetta Heinonkoski kertoo.
– Haluamme palvella asiakkaitamme hyvin, ja tarvittaessa joustamme palveluajoissa. Asiat myös hoidetaan saman päivän aikana, mikäli asiakkaan palvelupyyntö tulee ennen kello 15.30, hän lupaa.
Uudet aukiolo- ja palveluajat 15.2.2024 alkaen
- Toimisto on avoinna maanantaisin klo 9–12, muina aikoina sopimuksen mukaan.
- Vientiasiakirjapalvelu (www.vientiasiakirjat.fi ja www.atacarnet.fi) ma-pe klo 10–11.30 ja 14–15.30.
- Toimisto palvelee sähköpostitse ja puhelimitse ma–pe klo 9–16.
Tampereen kauppakamari
asiakirjat@tampereenkauppakamari.fi
puh: (03) 230 0555