Online-aamu: Making your business future ready: ”Creating Exponential Value in Your Organization”

Perjantaina 18.11.2022 klo 8.309.45, Webinaari

Johdon Power-webinaari.

ONKO organisaatiosi FUTURE READY?

Kauppakamarin online-aamussa perjantaina 18.11. keskustellaan johtamisesta

• Johtamisen 3.0-vaateet haastavat johtamisen – oletko valmis?
• Mitä ratkaisevan tärkeitä etuja yritykselle on siitä, että ohjauksen työkaluksi otetaan ylärivin, kulurivien ja katteiden lisäksi eksponentiaalinen arvon luominen ja synnyttäminen?
• Saat sitä, mitä mittaat. Miten kulttuuria mitataan?
• Aukot ja kuilut (gaps) johtamisjärjestelmässä vievät energian ja tehokkuuden ja ovat jopa kohtalon kysymyksiä yritykselle. Miten kuilujen yli voidaan rakentaa sillat (From Gaps to Clicks)?
• Miten päivittää johtaminen, organisaatiosi vaikuttavin prosessi, sille tasolle, että onnistuminen ympäristömyllerryksessä varmistuu?

Tero J. Kauppinen on tutkinut ja kehittänyt johtamista viidellä mantereella ja 30 maassa. Henkilökohtaisesti hän on kouluttanut 200 000 esimiestä ja johtajaa. Hänen luomiaan työkaluja on käytössä 150 maassa.

Tervetuloa kuulemaan lisää ja inspiroitumaan uusista lähestymisistä johtamiseen
Tervetuloa mukaan kuuntelemaan VIA Groupin & Leaders’ Business Schoolin (LBS), perustajan ja toimitusjohtajan Tero J. Kauppisen puheenvuoroa, mukaan keskustelemaan ja verkostoitumaan.

Esityksessä 18.11. käydään askeleittain läpi, kuinka talentti saadaan kytkettyä eksponentiaaliseen arvon luomiseen.

Kauppakamarin Online-aamun tarjoaa VIA Group & Leaders’ Business School, LBS