Kauppakamariaamiainen: Tiedätkö vastuusi osakeyhtiön päätöksentekijänä?

Lämpimästi tervetuloa Kauppakamariaamiaiselle syyskuussa Asianajotoimisto Alfan tarjoamana!

Katso ennakkovideo!

Tilaisuudessa pureudutaan osakeyhtiön johdon ja hallituksen jäsenen vastuisiin ja velvoitteisiin.

Hallitustyöskentelyn merkitystä saatetaan herkästi vähätellä etenkin pienemmissä yrityksissä, vaikka osakeyhtiölain säännökset koskevat niin pienempiä kuin suurempiakin yhtiöitä. Tule kuulemaan aiheesta lisää, mitä jokaisen yrityksen johdossa ja hallituksessa työskentelevän tulisi tietää vastuistaan ja velvoitteistaan juridisesta näkökulmasta.

Aamiaistilaisuudessa kerromme muun muassa tarkemmin oikeaoppisesta ja huolellisesta hallitustyöskentelystä, mikäli myöhemmin joudut perustelemaan yrityksen johtoasemassa tai hallituksen jäsenenä tekemiäsi päätöksiä tai niiden tekemättä jättämistä.

Asianajotoimisto Alfan toimitusjohtaja, asianajaja Peter Rasmussen ja juristi, KTM Otto Santala keskittyvät osakeyhtiön johdon ja hallituksen jäsenen vastuisiin juridisesta näkökulmasta ja hallituskonkarit Tero Ylönen (WaveCrest, M&A Officer, Choice HR, hj., Dista Oy, hpj).

ja Klaus Breitholtz (hallituksen jäsen Genevia Technologies & Hallituspartnerit, hpj Future Board, hallituksen vastuullisuuden väitöskirjatutkija), kertomassa omakohtaisia kokemuksia yritysjohto- ja hallitustyöskentelystä sekä millaisia haasteita ovat kohdanneet omissa positioissaan.

Ohjelma:

8.30 Aamiainen tarjolla ja verkostoitumista
9.00 Tilaisuuden avaus Tampereen kauppakamari ja Asianajotoimisto Alfa Oy
9.15 Asianajotoimisto Alfa Oy, Peter Rasmussen ja Otto Santala sekä asiantuntijoina Tero Ylönen ja Klaus Breitholtz
Keskustelua & verkostoitumista

#kkaamut täyttyvät hurjaa vauhtia ennakkoon

Ilmoittauduthan ajoissa taataksesi paikan aamiaistilaisuuksissa!​​​​​​​

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Asianajotoimisto Alfa Oy

Asianajotoimisto Alfa Oy on tamperelainen arvostettu ja kokenut asianajotoimisto, jolla on 20-vuoden vahva osaaminen eri oikeudenaloilla. Alfa tarjoaa laadukkaita oikeudellisia palveluita yrityksille ja yksityishenkilöille. Alfan palvelut kattavat laajan valikoiman oikeudellisia tarpeita, mukaan lukien liikejuridiikan, sopimusoikeuden, työoikeuden, kiinteistöoikeuden, perhe- ja perintöoikeuden sekä riitojenratkaisun. Jos tarvitset oikeudellista neuvontaa tai edustusta, ota rohkeasti yhteyttä Asianajotoimisto Alfa Oy:n asiantuntijoihin. He auttavat mielellään ja varmistavat, että saat tarvitsemasi oikeudellisen avun ammattitaitoisesti ja luotettavasti.

Peter Rasmussen, asianajaja, toimitusjohtaja, GSM +358 50 567 8120, peter.rasmussen@alfalaw.com

Otto Santala, juristi, KTM, GSM +358 445656411, otto.santala@alfalaw.com

​​​​​​​www.alfalaw.com

Oikeudenkäynnit | Sopimukset | Yritysjuridiikka ja yrityskaupat | IPR ja teknologia | Työsuhde ja virkasuhde | Kiinteistöt, maankäyttö ja rakentaminen | Asuntokauppariidat, kosteusvauriot ja homeongelmat | Perintö ja perhe | Hallintoasiat