Kauppakamariaamiainen: Tehokas digitaalinen asiakashankinta b2b yrityksissä

Perjantaina 6.5.2022, klo 8.30 – 11.00, Crazy Town, Rautatienkatu 21 B, 33100 Tampere

Tervetuloa kauppakamariaamiaiselle!

Miksi toiset yritykset kasvattavat digitaalista myyntiään satoja prosentteja vuodessa ja toisilla digimyynti ei kehity juurikaan? Kuinka valitset teille soveltuvat mainontakanavat, tehostat asiakashankintaa systemaattisesti ja otat käyttöösi superkasvajien parhaat digimyynti käytännöt?

Tule mukaan ilmaiselle digitaalisen asiakashankinnan kauppakamariaamiaiselle Tampereen keskustaan. Tilaisuudesta saat mukaasi paljon ajatuksia ja konkreettisia, helposti käytäntöön vietäviä asiakashankinnan tehokeinoja.

Yhteistyössä Digital Boost 360 tiimi sekä yrityksen asiakasesimerkki.

Ohjelma:
klo 8.30 Aamupalaa ja rentoa verkostoitumista
klo 9.00 Digitaalisen asiakashankinnan suunnittelu, Chief Growth Officer Tero Tiainen
klo 9.30 Tehokas maksullinen mainonta, Digimyynnin asiantuntija, Wihtori Torkkeli
klo 10.00 Digitaalisen asiakashankinnan tehokkaimmat käytännöt, toimitusjohtaja Mika Heikinheimo
klo 10.15 Asiakasesimerkki, tuhannen prosentin vuosikasvu, Wihtori Torkkeli
klo 10.30 Gallup ja loppuyhteenveto sekä vapaata keskustelua teeman ympärillä

Tilaisuus on maksuton – ilmoittautumiset kerätään tarjoiluja varten. Ilmoittaudu alta

Mika Heikinheimo

Wihtori Torkkeli