Kauppakamariaamiainen: Strategia käytäntöön viestinnän voimalla

Perjantaina 22.4.2022, klo 8.30 – 10.30, Hotelli Torni, Moro Sky Bar

Tervetuloa kattojen ylle strategian, viestinnän ja aamiaisen pariin

Viestintä on ydinroolissa, kun yrityksen strategiasta halutaan tehdä koko organisaation voimavara ja sitouttaa kaikki organisaation jäsenet yhteisiin tavoitteisiin. Hyväkin strategia vaatii aina purkamista, sanoittamista ja käytännön toimiksi muotoilemista, jotta suunnitelmat muuttuvat osaksi päivittäistä tekemistä. Strategia toimii vasta silloin, kun se vaikuttaa organisaatiossa työskentelevien ihmisten ajatteluun ja käyttäytymiseen.​​​​​​​

Asiantuntijoina toimitusjohtaja Liisa Oksanen, viestintäasiantuntija Janne Suokas ja työyhteisövalmentaja Laura Merilä.

Tuluksen ja Tampereen kauppakamarin aamiaistilaisuudessa tarjolla puheenvuoroja ja keskustelua strategiatyötä edistävän viestinnän merkityksestä, keinoista ja esimerkeistä. Aihetta avaavat Tuluksen toimitusjohtaja Liisa Oksanen, viestintäasiantuntija Janne Suokas ja työyhteisövalmentaja Laura Merilä.

Aamiaista tarjolla klo 8.30 alkaen. Ohjelma alkaa noin klo 8.45. Loppuun olemme varanneet aikaa verkostoitumiselle. Tilaisuus päättyy klo 10.30.

Tilaisuus on maksuton – ilmoittautumiset kerätään tarjoiluja varten. Ilmoittautuminen on sitova.

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Tulus Oy