Kauppakamariaamiainen: Pk-yrityksen kasvun polut 23.9.

Perjantaina 23.9.2022 klo 8.30-11.00, Crazy Town, Tampere

Tervetuloa verkostoitumaan kauppakamariaamiaiselle ja kuulemaan pk-yritysten kasvun haasteisiin liittyvän tutkimuksen kannattavan kasvun johtamisesta.

Yrittäjäpersoonan ja ydintiimin kasvuhakuisuudella sekä yksilöiden ja organisaation osaamisen lisäämisellä on keskeinen merkitys. Myös uusien toimintatapojen käyttöönotolla ja jatkuvilla kokeiluilla on ratkaiseva rooli. Usein vahvasti kasvavissa yrityksissä korostuu yrittäjävetoisuus, liiketoimintalähtöisyys ja jatkuva osaamisen vahvistaminen.

Kannattavan kasvun johtaminen – Keskeneräisyyden taidetta
klo 08.30 Aamiaiskattaus
klo 09.00 Tilaisuuden avaus ja tutkimustulosten yhteenveto
klo 09.15 Yrityscase
klo 09:30 Keskustelua

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Tulevaisuuden Kasvupolut Oy, joka on kymmenen vuoden aikana toiminut asiantuntijoina satojen pk-yritysten kehittämistyössä

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Tulevaisuuden Kasvupolut Oy.

Tulevaisuuden Kasvupolut Oy:n toiminnan tarkoitus on kasvuhakuisten pk-yritysten myynnin, tuottavuuden ja kilpailukyvyn parantaminen. Asiakkaidemme onnistuminen on tärkein arvomme. Kasvupolut-konsernilla on alueyhtiöt Oulussa, Espoossa ja Tampereella. Toimintaa on myös Ruotsissa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2020 oli 2,0 miljoonaa euroa ja yrityksen palveluksessa on 30 ammattilaista.

Toimintamme perustuu asiakasyrityksen tilanteen analyysiin Kasvupaja-prosessin avulla. Kehitystyössä lähdemme liikkeelle liiketoiminnan perusteista kuten liikeideasta, strategiasta, myynnistä, tuotannosta, talousohjauksesta sekä johtamisesta. Kehittämisohjelmamme ovat aina yksilöllisiä valmennuksia. Yrityksemme tärkein arvo on asiakkaan onnistuminen.

Valmennamme yritysten johtoryhmissä ja hallituksissa tai olemme mukana operatiivisissa prosesseissa asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Asiakkaalle osoitetaan päävalmentaja, joka resursoi tarvittaessa muuta Kasvupolkujen asiantuntijaverkostoa asiakasyrityksen parhaaksi.

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Kasvupolut