Kauppakamariaamiainen: Onnelliset etäkohtaamiset

Kauppakamariaamiainen: Onnelliset etäkohtaamiset

hyvää asiakaskokemusta rakentamassa

Videokooste tilaisuudesta


15.12. Kauppakamariaamiaisen järjesti Soldem yhdessä Tampereen kauppakamarin kanssa

Monikanavaisuus on välttämätön osa nykyaikaista asiakaspalvelua. Päätös siitä, milloin asiakaskohtaamisen tulisi olla digitalisoitu ja milloin laadukas etäkohtaaminen tuottaa paremmat tulokset, riippuu useista tekijöistä.

Tervetuloa aamuun, jossa jaetaan oppeja tuottavasta asiakaspalvelusta ja asiakaskokemuksen johtamisesta onnellisten etäkohtaamisten avulla.


Tilaisuuden puhujat

Veera Lehtismäki | Toimitusjohtaja Soldem

Veera on yhteistyön kehittämisestä ja myynnistä syttyvä Soldemin toimari. Vastapainoa työelämälle tuo perhe-elämä miehen ja kahden lapsen kanssa sekä koripallo ja jooga -harrastukset.

”Uskon siihen, että kaikki hyvä muutos tapahtuu ihmisten välisissä kohtaamisissa – eikä yksilöissä itsessään. Siksi myös yritykset tarvitsevat edelleen vaikuttavia ihmisten välisiä kohtaamisia, luonnollisesti teknologian tukemana.”


Anton Hyseni | Asiakkuusjohtaja Soldem

Olen Soldemilla työskennellyt useiden merkittävien asiakkaiden kanssa, jotka ovat omilla toimialoillaan markkinoiden pioneereja. Lisäksi olen opintojen kautta syventänyt osaamista johtamisen kehittämisessä sekä digitaalisten ratkaisuiden hyödyntämisessä. Soldemilla olemme kehittäneet omaa johtamismallia datan avulla, josta pääsenkin kertomaan tässä tilaisuudessa lisää!


Marina Packalen, Team Leader at Fortum & LCF Life Coach & NLP Practitioner

Marinalla on asiakaspalvelukokemusta reilut 30 vuotta, joista yli 20 vuotta Call center – ympäristöissä. Hänellä on kokemusta myös hotellialalta sekä myynnistä että asiakaspalvelusta.

Marinan sydäntä lämmittää inhimilliset ja lämpimät asiakaskohtaamiset. Hänen näkemyksensä mukaan, teknisen osaamisen lisäksi hyvään asiakaspalveluun vaaditaan myös keskittymistä ns. pehmeisiin arvoihin. Näitä ovat esimerkiksi empatian sanoittaminen ja positiivinen johtaminen.



Tilaisuuden ohjelma

8.30 Kahvit, verkostoituminen 

9.00 Tervetuloa – sanat

Soldem yrityksenä.Onnelliset etäkohtaamiset koko toiminnan punaisena lankana | Veera Lehtismäki

9.20 Kannattava asiakaskokemus: ihminen vai tekoäly? | Anton Hyseni

9.40 Asiakaspuheenvuoro case Fortum: Ihmisen tuoma lisäarvo asiakaspalveluun | Marina Packalen

10.15 Onnellisten etäkohtaamisten johtaminen: Miten saadaan ihmiset tuottamaan onnellisia kohtaamisia? | Anton Hyseni


11.00 Tilaisuus päättyy


Kauppakamariaamiaisen tarjosi Soldem

Soldem on ulkoistetun asiakaspalvelun ja myynnin monitoimitalo, jossa tehdään menestystarinoita myyntitaitojen siivittämänä, jo 20 vuoden kokemuksella. Uskomme ihmisiin, autamme uralla eteenpäin ja kannustamme jokaista kohti omia tavoitteitaan – siksi meillä viihdytään töissä. Yrityksille olemme tuloksia ja kehitystä aikaansaava ulkoistetun etämyynnin ja asiakaspalvelun luotettava kumppani.
​​​​​​​
Meillä työskentelee 250 ammattitaitoista ja vastuullista myyjää. Asiakkaitamme ovat mm. Fortum, Telia ja Elo. Loppuasiakkaan kohtaamisessa meillä keskiössä ovat onnelliset etäkohtaamiset, jotka takaavat erinomaisen asiakaskokemuksen.

Vieraile yrityksen kotisivuilla www.soldem.fi


Scroll to Top