Kauppakamariaamiainen: Miten tavoitat b2b-päättäjäsi?

Tuoretta tietoa ja inspiroivaa sisältöä markkinoinnin tueksi.

3.11. Kauppakamariaamiaisen Järjesti Sanoma Media Finland yhdessä Tampereen kauppakamarin kanssa

Tervetuloa kuulemaan nostoja tuoreesta B2B-päättäjien ostopolkututkimuksesta. Käymme läpi B2B-markkinoinnin onnistumisia ja epäonnistumisia asiakkaidemme kertomana. Herättelemme ajatuksia siitä, millaiset sisällöt ja teemat kohderyhmää puhuttavat.

Sanoma on Suomen suurin kaupallinen mediayhtiö. Tutkimme ja analysoimme laajasti kuluttajien mediankäyttöä ja ostokäyttäytymistä, mainontaa sekä eri toimialoja. Tutkimusten perusteella tuotamme kuluttaja- ja toimialaymmärrystä markkinointipäätösten tueksi. Lähes kaikki suomalaiset (97 %) viettävät aikaa Sanoman medioiden parissa.

Tilaisuuden tavoitteena on että saat tutkittua tietoa, näkemystä ja ajatuksia siihen, miten tavoitat kohderyhmäsi, kun haluat puhutella yrityspäättäjiä.

Tilaisuuden puheenvuorot ja teemat

Head of Sales Enablement, Tiina Virtanen, Sanoma

Tuoreen B2B-päättäjien ostopolkututkimuksen löydöksiä

Neljä kasvua ajavaa teemaa

Opit B2C markkinoinnista hyödynnettäväksi B2B toimenpiteisiin

Millainen on tämän päivän päättäjä?

B2B päättäjän mediankäyttö ja tavoitettavuus

Asiakkaamme kertoo: Case Visma, Toimitusjohtaja Terhi Karasjärvi

Esimerkkejä onnistumisista ja epäonnistumisista B2B-markkinoinnissa

B2B-markkinoijan muistilista

Rohkeus x 3 – eli mitä markkinointia ostavalla on oikeus odottaa kumppaniltaan. Vastaava tuottaja Tanja Hovi, Sanoma

Mitä markkinointipalveluja hankittaessa oikeastaan ostetaankaan?

Entä mitä mainostajan kannattaa vaatia investointinsa vastineeksi?

Asiakkaamme kertoo: Case Trevian, Asset Manager Janne Toikka sekä Sanoman myyntipäällikkö Pirita Syrjäntö

Tullintorin liiketilavuokraus ja B2B-päättäjien tavoittaminen

Kokemukset natiivimainonnasta asiakashankinnan keinona

Puhujat

Toimitusjohtaja, Terhi Karasjärvi, Visma

Terhi Karasjärvi on toiminut markkinoinnin ja liikkeenjohdon tehtävissä yli 20 vuotta. Nykyinen toimitusjohtaja ura on kestänyt yli 11 vuotta ja hän on toiminut toimitusjohtajana Visma Passelissa, Visma Paymentsissä, Passeli Meritissä ja nyt uusimpana yrityksenä Visma Ampliossa. Turun Kauppakorkeakoulun kasvatti aloitti työuransa B2B-markkinoinnin tehtävissä, ja hänen pitkäaikainen, markkinoinnin tuloksellinen tekeminen on auttanut useita brändejä kohti kannattavaa kasvua.

Asset Manager Janne Toikka, Trevian

Janne Toikka toimii Asset Managerina kiinteistövarainhoitoyritys Trevian Asset Management Oy:n palveluksessa. Noin 1,5 vuoden ajan Janne on luotsannut Tampereen Tullintoria ja vastannut mm. vapaiden tilojen vuokrauksesta ja markkinoinnista laajan uudistushankkeen jälkeen.

Head of Sales Enablement, Tiina Virtanen, Sanoma

Tiina Virtanen toimii Sanoman Sales Enablement tiimin vetäjänä. Tiina ja tiimi auttavat asiakkaita tutkimustiedon (mm. kohderyhmät, toimialat ja mediat) hyödyntämisessä strategisessa suunnittelussa.

Vastaava tuottaja Tanja Hovi, Sanoma

Tanja Hovin markkinointikannukset ovat kasvaneet tiedottajana, projektijohtajana, tuottajana ja kirjoittajana. Hän ei kuitenkaan ole mikään punavuorelainen hipsteri vaan maalaiskylän kasvatti, joka ei pelkää tarttua lapioon. Hovi työskentelee Sanoma B2B Markkinointipalveluissa vastaavana tuottajana.

Myyntipäällikkö Pirita Syrjäntö, Sanoma

Pirita Syrjäntö työskentelee Sanoman mediamyynnissä myyntipäällikkönä ja asiakkaiden apuna markkinoinnin maailmassa. Piritan kautta saa kaikki Sanoman mediaratkaisut printistä TV:hen sekä tapahtumakumppanuuksiin.

Kauppakamariaamiaisen tarjosi Sanoma Media Finland

​​​​​​​Sanoma, aina tulee Sanomista

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.