Kauppakamariaamiainen: Miten saavuttaa jopa 50% kustannussäästöt IT-ympäristössä?

Perjantaina 10.12.2021, klo 8.30 – 11.00, G Livelab, Puutarhakatu 1, 33100 Tampere

Tervetuloa verkostoitumaan kauppakamariaamiaiselle!

IT-ympäristöön liittyvät kustannukset ovat yrityksissä usein merkittäviä, mutta myös vaikeasti määriteltäviä. Yrityksissä ei välttämättä ole kokonaiskuvaa, mistä kustannukset todellisuudessa muodostuvat ja se hankaloittaa kustannusten määrittelyä. Samaan aikaan olisi myös halua säästää näistä määrittelemättömistä kustannuksista. Ei hätää!

Tässä tilaisuudessa ravistellaan ja käännellään IT-ympäristöä kunnolla: mistä IT-ympäristössä oikein maksetaan ja miten säästöjä voidaan saavuttaa?

Tilaisuus sopii sinulle, kun

• haluat tietää, miten saavuttaa jopa 50% IT-kustannussäästöjä
  • haluat ymmärtää IT-ympäristön kustannusten muodostumista paremmin
  • yrityksessänne on pohdittu järjestelmien ja datan siirtämistä pilveen
  • haluat ymmärtää paremmin mitä pilvisiirtymä tarkoittaa ja mitä siinä tulisi ottaa huomioon

Ohjelma:

• klo 9.00 Tilaisuuden avaus
  • klo 9.10 Pilvisiirtymä IT-ympäristön kustannussäästöjen taustalla | Sakari Järvenpää, Magic Cloud
    • Mitä pilvisiirtymä tarkoittaa?
    • Mistä IT-ympäristön kustannukset muodostuvat?
    • Miten pilvisiirtymällä voidaan saavuttaa kustannussäästöjä?
  • klo 9.40 Pilvistrategialla paras hyöty pilvisiirtymästä | Timo Haapavuori, Magic Cloud
  • klo 10.00 Santsikuppi ja jutustelua
  • klo 10.30 Miltä arki näyttää pilvisiirtymän jälkeen? | Timo Haapavuori, Magic Cloud
  • klo 10.40 Case: Ikaalisten kaupungin pilvisiirtymä | Paula Vehkala

Tapahtuma on maksuton – ilmoittautumiset kerätään tarjoiluja varten.

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Magic Cloud Oy