Kauppakamariaamiainen:Mitä on kestävä liiketoiminta?

Kauppakamariaamiainen:
Mitä on kestävä liiketoiminta?

Arvonluonti, kiertotalous ja kestävyystavoitteet

Videokooste tilaisuudesta

27.10. Kauppakamariaamiaisen järjesti Hyötykeräys yhdessä Tampereen kauppakamarin kanssa

Hyötykeräys on pirkanmaalainen kiertotalousalan yritys, joka toimii yksityisessä omistuksessa. Kiertotalouden edelläkävijäyrityksenä emme pelkästään pyri vähentämään ympäristövaikutuksiamme, vaan haluamme astua askeleen eteenpäin.

Olemme omaksuneet kiertotalouden periaatteet liiketoimintamme ytimeen ja toimimme innostavana esimerkkinä muille yrityksille ja koko yhteiskunnalle. Ymmärrämme, että aidon muutoksen aikaansaaminen vaatii yhteistyötä ja verkostoitumista. Siksi olemme sitoutuneet rakentamaan ekosysteemiä, jossa eri toimijat yhdistävät voimansa. Yhdessä voimme luoda innovatiivisia ratkaisuja ja jakaa parhaita käytänteitämme edistääksemme kestävää resurssien käyttöä ja tehdä maailmasta paikan, jossa kaikkien on hyvä elää.

Puhujat

Tilaisuuden fasilitoijana ja puhujana toimii Hyötykeräyksen kehitysjohtaja Maria Jokinen. Marialla on käytännön kokemusta mm. ekosysteemien ja kestävän liiketoiminnan rakentamisesta.

Asiantuntijan puheenvuoron pitää kauppatieteiden tohtori Riikka Tapaninaho.

Kauppakamariaamiaisen tarjosi Hyötykeräys

Hyötykeräys on materiaalivirtojen kierrätykseen erikoistunut perheyritys.
​​​​​​​Vuosien aikana yritys on kehittynyt ja kasvanut vastaamaan asiakkaiden kierrätystarpeisiin ja materiaalivirtoihin tarjoten vihreää jätehuoltoa kotitalouksille sekä yrityksille. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat Sastamalassa ja Nokialla ECO3 -bio- ja kiertotalousalueella.

www.hyotykerays.fi​​​​​​​