Kauppakamariaamiainen: Kumppanuusyhteistyöllä kestävää kasvua ja innovaatioita arkeen – Case Pirkanmaan Osuuskauppa

Perjantaina 20.5.2022, klo 8.30 – 10.30, Hotelli Ilves, Hatanpään valtatie 1, 33100 Tampere

Tervetuloa täysin uudistetun Sokos Hotel Ilveksen puitteissa nauttimaan aamiaisesta ja keskustelemaan kumppanuuksista ja innovaatioyhteistyöstä!

Mistä syntyvät tulevaisuuden arkea helpottavat ja hyvinvointia lisäävät palveluinnovaatiot? Entä miten edistetään pirkanmaalaisten hyvää elämää ja rakennetaan tästä kestävää kasvua? Onnistuminen vaatii vakailtakin toimijoilta jatkuvaa hereillä oloa, uutta osaamista, uusia tapoja kehittää ja ennen kaikkea uusia, saman arvomaailman jakavia yhteistyökumppaneita liiketoimintaekosysteemiin. Tämän päivän toimintaympäristössä kumppanuudet ja yhteistyö ovat menestyksen edellytys, kukaan ei kasva yksin ja parhaat innovaatiot tulevat yhä useammin oman liiketoimintakuplan ulkopuolelta. Suuryrityksen verkosto- ja innovaatioyhteistyötä tarkastellaan Pirkanmaan Osuuskaupan näkökulmasta.

S-Business ja Tampereen kauppakamari järjestävät tämän aamiaistilaisuuden, jossa tarjolla puheenvuoroja ja keskustelua kumppanuus ja -yritysyhteistyöstä. Keskustelua S-ryhmän paikallisista kumppanuuksista ja yritysyhteistyöstä avaavat Pirkanmaan Osuuskaupan palveluliiketoiminnan kehityspäällikkö Mia Häkkinen, S-Business myyntipäälliköt Taina Hunnakko ja Erik Kajander sekä S-ryhmän hotellien asiakkuuspäällikkö Laura Kiiskinen.

Aamiainen tarjolla klo 8.30 alkaen ja ohjelma alkaa noin klo 8.45. Loppuun on varattu aikaa myös verkostoitumiselle ja tilaisuuden päätyttyä halukkaille mahdollisuus tutustua Ilveksen uudistettuihin tiloihin (siltä osin kuin se varaustilanteen osalta on ko. ajankohtaan mahdollista). Tilaisuus päättyy klo 10.30.

Tilaisuus on maksuton – ilmoittautumiset kerätään tarjoiluja varten. Ilmoittaudu alta.

Pirkanmaan Osuuskauppa tarkoittaa ruokaa, palveluita ja loistavia asiakaskokemuksia. Meidät omistaa 207 000 asiakasomistajaa. Osuuskauppana tavoitteemme on luoda asiakkaillemme helpompia hetkiä ja lisätä hyvinvointia. Annamme toimintamme hyödyn asiakasomistajille edullisimpina hintoina, palkitsemisena ja vastuullisesti rakennetuilla, laadukkailla palveluilla yli sadassa liikepaikassa ja verkossa 3 000 työntekijän voimin.

S-Business Oy on S-ryhmän yritysasiakkaille suunnattu asiakkuusohjelma ja yrityskortti, joka tuo ylivoimaista hyötyä ja helppoutta yrityksen arkeen. Kortti käy maksuvälineenä yli 1600 S-ryhmän toimipaikassa. S-Business-kortteja käytetään päivittäisiin hankintoihin jo yli 34 000 suomalaisessa yrityksessä. S-Business Oy on SOK:n omistama tytäryhtiö.

Sokos Hotels – tehtävänä onnellistaminen
Sokos Hotels on 46 hotellista koostuva suomalainen hotelliketju. Ketjun neljä eri hotellityyppiä; Original, Solo, Break sekä uusimpana Heymo, tarjoavat yksilöllisen hotellikokemuksen jokaiselle. Sokos Hotels on valittu Suomen vastuullisimmaksi, arvostetuimmaksi ja luotetuimmaksi hotelliketjuksi useana vuotena peräkkäin, myös tänä vuonna. Ketjun hotelleja on Suomessa sekä Virossa ja kaikilla hotelleilla on Green Key -ympäristötunnus. Sokos Hotels tarjoaa ensimmäisinä mahdollisuuden kompensoida hotelliyön hiilipäästöt.

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa S-Business Oy