Kauppakamariaamiainen: Käytännön vinkkejä tietosuojaan ja -turvaan

Aika: Pe 26.5. klo 8.30 – 10.30

Paikka: Ravintola Koski, Kirkkokatu 10, 33200 Tampere. Katso kartalla!

Tervetuloa Kauppakamariaamiaiselle!

Yleinen tietosuoja-asetus, eli GDPR sekä tietoturvan parantaminen ovat aina ajankohtaisia aiheita, jotka koskevat kaikkia yrityksiä nyt ja tulevaisuudessa. Niiden laiminlyönnillä on usein kohtalokkaita seurauksia yrityksen toimintaan, kannattavuuteen ja maineeseen. Asianajotoimisto Lexian tietosuojan ja tietoturvan asiantuntijat kertovat käytännön läheisesti kiinnostavimmat vinkit, jotka yrityksen kannattaa tehdä ja ottaa etukäteen huomioon tai pahimmassa tapauksessa, mitä yritys voi tehdä, kun tietovuoto on jo tapahtunut.

8:30 Aamiainen ja verkostoitumista

9:00 Lexian asiantuntijapuheenvuorot

Asiantuntijapuheenvuorojen aikana on mahdollisuus keskusteluun ja lopuksi aikaa verkostoitumiselle

11:00 Tilaisuus päättyy

Puhujat

Kari Koskinen, Partner. Työoikeus ja yritysjärjestelyt

Kari johtaa Lexian Tampereen toimistoa. Hänen erikoisosaamistaan ovat yritysjärjestelyt ja työoikeus. Pitkän uransa aikana Kari on toiminut laajasti pirkanmaalaisten yritysten ja yrittäjien juridisena liiketoiminnan tukena.

Erika Leinonen, Counsel. Tietosuoja ja tietoturva

Erikan erikoisosaamista ovat tietosuoja, tietoturva ja viestinnän luottamuksellisuuteen liittyvät asiat. Hän on työskennellyt mm. Kyberturvallisuuskeskuksessa ja tietosuojavaltuutetun toimistossa, joten hänellä on syvällinen ymmärrys mm. valvontaviranomaisen näkökannasta ja viranomaisten kanssa toimimisesta.

Marko Moilanen, Senior Associate. ICT & teknologia, startup ja kasvuyritykset, sopimusoikeus

Markolla on monipuolinen koulutus (OTM, eMBA, FM) ja paljon käytännön kokemusta kansainvälisestä liiketoiminnasta mm. Nokiassa. Hänen erikoisosaamistaan ovat teknologia-ala, sopimukset sekä ja yhtiöoikeus.

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Lexia

Lexia Asianajotoimisto Oy on kotimaiseen ja kansainväliseen liikejuridiikkaan erikoistunut täyden palvelun asianajotoimisto, joka auttaa asiakkaitaan menestymään. Lexiassa työskentelee noin 75 ammattilaista Tampereella, Helsingissä, Turussa ja Oulussa. Lexia tukee yritystoimintaa ennakoimalla tulevia haasteita – eikä keskity pelkästään ratkaisemaan jo olemassa olevia ongelmia. ​​​​​​​