Kauppakamariaamiainen: Johtamisen kulmakivet – Vaikuttava johtaminen 2023 (25.11.)

Perjantaina 25.11.2022, klo 8.30 – 11.00, Mansen Gluteeniton, Tampere

Tervetuloa Tampereen kauppakamarin aamiaistilaisuuteen kuulemaan ja käymään keskustelua johtamisen kulmakivistä ja vaikuttavasta johtamisesta vuonna 2023.

Aamupalan järjestää yhteistyössä Tuocon Oy, yritys joka tunnetaan kokonaisvaltaisena henkilöstön ja liiketoiminnan kehittämisen kumppanina vuosikymmenien kokemuksilla eri toimialoilta. Johtaminen on ollut jo pitkään murroksessa, ja maailman tämän hetkinen tilanne vain vauhdittaa sitä.

Minna Duray (Partneri) & Miia Ponkiniemi (Partneri)

Aamiaisen aikana pureudumme interim -vuokrajohtajuuteen yllättävissä tilanteissa ja käymme yhteistä keskustelua siitä, mikä on vaikuttavaa johtamista vuonna 2023. Henkilöstön, yritysten ja asiakkaiden tarpeet määrittelevät suuntaa, jonne kuljemme, mutta yksi on varmaa, johtamiseen on panostettava. Tämän hetken kohtaanto- ja osaajapula pakottavat yritykset miettimään voitokkuutta ja yritysten menestystekijöitä.

• Johtamisen kulmakiviksi muodostuu yrityksissä erilaiset painotukset, mutta mitä ne ovat?
  • Miten teidän yrityksenne menestys taataan myös vuonna 2023?
  • Mihin teillä panostetaan ja millä toimenpiteillä voitte varmistaa panostuksenne oikealla tiellä?

Tule mukaan Tampereen kauppakamarin ja Tuocon Oy:n yhteiseen aamiaistilaisuuteen oivaltamaan ja keskustelemaan teidän organisaationne oikeista ratkaisuista ja vaikuttavuudesta johtamisen näkökulmasta.

Tilaisuus on maksuton – ilmoittautumiset kerätään tarjoiluja varten.

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa Tuocon Pirkanmaa