Kauppakamariaamiainen: ​​​​​​​Hyvin hoidettu HR on yrityksesi ydintoiminto

Kauppakamariaamiainen:
​​​​​​​Hyvin hoidettu HR on yrityksesi ydintoiminto

Onko sinun yrityksesi HR-asiat hoidettu ammattimaisesti?

6.10. Kauppakamariaamiaisen tarjosi Accountor

HR liittyy lähes kaikkeen, mitä yrityksessäsi tapahtuu. Henkilöstöjohtamisella on suuri vaikutus ihmisten hyvinvointiin ja työskentelyyn. Mallikkaasti hoidettu HR on myös osa hyvää työnantajamielikuvaa ja taklaa osaltaan osaajapulaa.

Laadukkaaseen henkilöstöjohtamiseen kannattaa siis panostaa.
Aina ei ole järkeä palkata omaa HR-henkilöä.

Accountorin HR Flow -palvelu PK-yrityksille tuo valmiit digitaaliset HR-prosessit käyttöösi. Asiakkaamme kehuvat, kuinka esimerkiksi poissaoloilmoitukset hoituvat helposti ja asioiden hoitaminen sähköpostitse tai Exceleillä on jäänyt palvelumme myötä historiaan. HR Flowlla on mahdollisuus tehdä myös työntekijöiden tuntikirjaukset ja käytettävissäsi on tietopankki, joka tehostaa arkeasi valmiiden HR-mallipohjien myötä. Palvelun käynnistys on nopea ja sujuu avaimet käteen -periaatteella.

Lämpimästi tervetuloa kuulemaan aiheesta lisää, nauttimaan herkullista aamiaista sekä juttelemaan accountorilaisten kanssa. Asiantuntijamme juttelevat aamiaistilaisuudessa mielellään lisää myös siitä, miten voimme auttaa yritystäsi menestymään talous- ja palkkapalveluidemme avulla.

Tilasuudessa on puhujana Accountorin konsultti Pella Tolonen. Hän on kokenut palkka- ja HR-asioiden ja -järjestelmien osaaja, jonka intohimona on erinomainen henkilöstö- ja asiakaskokemus.
​​​​​​​Hän juttelee myös siitä, kuinka hyvin hoidettu HR toimii myös PK-yritysten kasvun moottorina.

Kauppakamariaamiaisen tarjosi Accountor

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Tarjoamme monipuolisia talous-, palkka- ja HR-palveluja kuudessa eri maassa. Olemme kokonaisvaltainen kumppanisi menestyksesi tukena. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä palvelemaan sinua paremmin. Pyrimme olemaan aina askeleen edellä ja koulutamme myös jatkuvasti työntekijöitämme. Tutustu palveluihimme tarkemmin www.accountor.fi