Kauppakamariaamiainen: Autojen käyttövoima ja omistustapa mullistuvat – millaisia autoja yrityksillä on lähitulevaisuudessa?

Aika: Pe 17.3. klo 8.30 – 11.00

Paikka: Unity Tampere, Pyynikintie 25, 33230 Tampere

Tervetuloa Kauppakamariaamiaiselle!

Katso ennakkovideo!

Täyssähköautojen osuus Suomessa kasvaa, mutta niiden käyttö pohdituttaa yhä monia yrityksiä.

• Riittääkö toimintasäde?
  • Miten sähköauto sopii yrityksen käyttöön?
  • Laskeeko polttomoottoriautojen arvo?
  • Miten pitkäksi aikaa yritys uskaltaa sitoa itsensä omistettuun tai liisattuun autokalustoon, kun tilanteet muuttuvat?

Yksi Suomen suurimmista autovuokraamoista Avis kertoo yhdessä Škodan maahantuojan edustajien kanssa, miltä automarkkinat nyt näyttävät. Tilaisuuden jälkeen mahdollisuus tutustua Škoda ENYAQ Coupé RS iV -sähköautoon paikan päällä.

Juttelemme auton käyttövoiman valinnasta, kerromme ajankohtaisia kuulumisia uusien autojen odotusjonoista ja vinkkaamme vaihtoehtoja pitkäaikaiselle sitoutumiselle.

Tilaisuudessa on myös Unity Tampereen puheenvuoro sekä mahdollisuus tutustua hotelliin opastetulla kierroksella.

Nähdään Pyynikin Trikoolla UNITY:n tiloissa!

Kauppakamariaamiaisen tarjoaa AVIS

Avis on johtava kansainvälinen autonvuokrausyritys, joka tarjoaa asiakkailleen moderneja ratkaisuja liikkumiseen 165 eri maassa ja yli 5 000 vuokrauspisteessä. Suomessa kattavaan verkostoomme kuuluu lähes 100 toimipistettä Tampereelta Vaasaan ja Helsingistä Ivaloon. Liikematkustajien ja kuluttaja-asiakkaiden lisäksi palvelemme myös useiden autotalojen sekä vakuutus- ja leasingyhtiöiden asiakkaita ja toimitamme autoja yritysten projektitarpeisiin. Kalustossamme on B-kortilla ajettavia henkilö- ja hyötyajoneuvoja sekä niihin sopivia varusteluita.